понеділок, 24 вересня 2012 р.

4 тиждень починається

Ок, сьогодні ми вивчили нове запитання -
How old are you? - (хау олд а ю) - Скільки тобі років
I am seven. - (ай ем севен) - Мені сім

Для того щоб краще завчити  дану фразу ми вивчали віршик про сестру та її братика. (Я всім роздала маленькі листочки з текстом віршика)

 
Я спитав сестру свою
Скажи мені «хау олд а ю»
«ай ем ten» сестра сказала
Десять років – це не мало.
Десять років – подумав я
Ох і доросла сестра моя.






Щодо нових букв, то я б хотіла вам сказати, що ми вчимо не букви, а скоріше звуки.
В одному класі ми навіть записали страшне слово - ТРАНСКРИПЦІЯ.
Дітям було пояснено, що Транскрипція завжди пишеться у квадратних дужках [ ] і вона допомагає нам читати слова.
Тож ми вже вивчили [i], [t], [n], [o], [e], [p]
 Нові звуки:

Bb [б]- у прописах сторінка 31
Pp [п]- у прописах сторінка 13
(У 2а класі ми відстаємо на одну літеру, тож вони вивчили на уроці новий звук - [p],
 що читається як -н-, 
а для  2б і 2в - новий звук був [b] - б )

Для введення нових букв ми використовуємо ось такі книжечки

Шановні батьки! 
Зверніть увагу, що ваші діти не виконують домашнє завдання, тобто не пишуть рядочки нових букв у прописах.
Ми вже повинні були написати у прописах праві сторінки, де друковані літери Ii, Tt, Nn, Oo, Ee, Pp, Bb.
Окрім того, діти можуть розмальовувати малюнки на даних сторінках, виконувати цікаві вправи, які прпонуються у прописах.

На уроці ми ще грали в гру "Перекладач". Ми читали англійський текст, який написаний українськими буквами і перекладали його, а потім ще й малювали на дошці героїв, про яких прочитали. 
Ось ці тексти:
  
Іт  із е дог.
Іт із е біг дог.
Іт із е біг блек дог.
Хіз нейм із Боб.



Іт із е кет.
Іт із е літл кет.
Іт із е літл ред кет
Хіз нейм із ТОМ.






Домашнє завдання:
1) вивчити віршик про сестру
2) написати у прописах сторінки з буквами
2а клас - Pp
2б і 2в клас -  Bb
 

Немає коментарів:

Дописати коментар