Програму для 2 класу можна завантажити тут >>>>>>
У 2 класі діти повинні вивчити слова, що стосуються даних тем:
Мовленнєва компетенція
На кінець 2-го класу учні повинні уміти:
У 2 класі діти повинні вивчити слова, що стосуються даних тем:
- Члени сім’ї, вік.
- Іграшки.
- Числа до 20.
- Предмети в класній кімнаті.
- Шкільне приладдя
- Кольори.
- Частини тіла.
- Тварини.
- Пори року. Погодні явища.
- Місяці. Дні тижня.
- Назви свят.
Мовленнєва компетенція
На кінець 2-го класу учні повинні уміти:
- Аудіювання
Говоріння
ЧитанняПисьмоМонологічне мовлення
Діалогічне мовлення- розрізняти загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно з високою якістю артикуляції та підтверджуються невербальними засобами;- реагувати невербально на запитання, які вимагають простих відповідей;- демонструвати розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;- розрізняти мовленняголовних діючих осіб простихкоротких оповідань, яке промовляється ретельно, повільно, за допомогою наочності та інших засобів;- розуміти короткі прості вказівки,сформульовані повільно;- розуміти основну ідеюадаптованого аудіо/відео запису.- представити себе, своїх друзів, батьків,продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;- давати елементарні інструкції;- повідомляти про місцезнаходженняпредмета;- описати предмет шкільного вжитку,іграшку, тварину, погоду (назвати його, сказати, який він (великий, маленький тощо);- робити короткий переказ зміступочутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;- повідомляти про здатністьвиконувати певні дії учнем чи іншими особами;Обсяг висловлювання – не менше 4-х речень.- ставити загальні та нескладні спеціальні питання;- відповідати на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування;- реагувати на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;- обмінюватись репліками на рівні мікродіалогу;Висловлення кожного - не менше 4-х реплік.- знати букви алфавіту;- читати про себе та вголос і розуміти слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовлені.Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.- за зразком відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;- писати букви алфавіту ( в т.ч. під диктовку);- самостійно написати своє ім’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар