понеділок, 10 вересня 2012 р.

Програма 2 класу

Програму для 2 класу можна завантажити тут >>>>>>

У 2 класі діти повинні вивчити слова, що стосуються даних тем:

  1. Члени сімї, вік.
  2. Іграшки.
  3. Числа до 20.
  4. Предмети в класній кімнаті.
  5. Шкільне приладдя
  6. Кольори.
  7. Частини тіла.
  8. Тварини.
  9. Пори року. Погодні явища.
  10. Місяці. Дні тижня.
  11. Назви свят. 
 
 Мовленнєва компетенція  
На кінець 2-го  класу учні повинні уміти:
  1. Аудіювання
    Говоріння
    Читання
    Письмо
    Монологічне мовлення
    Діалогічне мовлення
     - розрізняти загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно з високою якістю артикуляції та підтверджуються невербальними засобами;
    - реагувати невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;
    -     демонструвати розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;
    -          розрізняти мовлення
    головних діючих осіб простих
    коротких оповідань, яке  промовляється ретельно, повільно, за допомогою наочності та інших засобів;
    -          розуміти короткі прості вказівки,
    сформульовані повільно;
    -          розуміти основну ідею
    адаптованого аудіо/відео запису.
    -           представити себе, своїх друзів, батьків,
    продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;
    -          давати елементарні інструкції;
    -          повідомляти про місцезнаходження
    предмета;
    -          описати предмет шкільного вжитку,
    іграшку, тварину, погоду (назвати його, сказати, який він (великий, маленький тощо);
    -           робити короткий переказ змісту
    почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
    -          повідомляти про здатність
    виконувати певні дії учнем чи іншими особами;
    Обсяг висловлювання – не менше 4-х речень.
    -       ставити загальні та нескладні спеціальні питання;
    -       відповідати на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування;
         - реагувати на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;
    - обмінюватись репліками на рівні мікродіалогу;  
    Висловлення кожного - не менше 4-х реплік.

    - знати букви алфавіту;
    - читати про себе та вголос і розуміти слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовлені.
    Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.



    -    за зразком відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
    -    писати букви алфавіту ( в т.ч. під диктовку);
    -     самостійно написати своє ім’я.


     

Немає коментарів:

Дописати коментар